neljapäev, 22. jaanuar 2015

kuidas ma kahtlustasin, et mu seitsmendikud on alkoholi tarvitanud

Täna oli meil siis väike disko, millele eelnes veel playback (või väga popi sõnaga öeldes jäljendusvaadend, mida ma esimest korda kuulsin hiljuti), et selline väga pidune päev. Disko oli mõeldud 5.-7. klassi õpilastele, seega ilmselgelt oli minu poiste jaoks see täiega titekas ja nad otsustasid koju minna. Või vähemalt nii ma arvasin...

Kui nad olid kella nelja paiku mänginud, et nad lähevad bussi peale, kohtasin neid uuesti kell viis. Tulid nad rõõmsalt minuga rääkima, kui ma järsku tundsin räiget viinahaisu. Olin kohe nii õnnelik, et jõuan klassijuhatajana sinna ikka, kus pean hakkama alkoholiprobleeme lahendama. Kindluse mõttes üritasin väga loomulikult poiste järel käia ja nuusutada, kas on ikka viinahais või mitte, lõpuks ma ei saanudki enam midagi aru. Küll aga käitusid poisid minu arust väga kummaliselt, just kui oleksid mind vältinud ja vaatasid imelikult ja üritasid mitte mu silma alla sattuda ning see kõik süvendas mu kahtlusi.

Vahepeal läksin klassi ja nägin laua peal kaheliitrist coca cola pudelit. Ilmselgelt olin ma teadlik võimalusest, et kui ei taheta alkoholipudeliga ringi käia, saab kokteili alati nii valmis teha. Küsisin siis poistelt, et kas tohin ka maitsta, mis seal sees on, mille peale läksid nad jube pabinasse, haarasid pudeli kaenlasse ja võtsid üksteiselt lubadusi, et see jumala eest minu kätte ei satuks. Oli see siis kohutav kadedus või midagi muud, mis seda põhjustas, kuid ma pidin vahepeal helistama, mis omakorda tekitas poistes paanika, kuna nad arvasid, et ma kutsun politsei kohale (seda plaani mul tegelikult ka polnud).

Tänu suurele politseihirmule sain siis kinnitust, et tegelikult oli see tavaline coca cola. Otsustasin jätkata oma detektiivitööd ja suundusin aulasse tagasi, kui järsku tundsin, kuidas kogu koridor ikka väga rõvedalt alkoholi järele haiseb. Minu salajane uurimine päädis sellega, et koristaja oli spetsiaalse vahendiga seinu pesnud, mis lõhnas alkoholi moodi. Ikka väga peen detektiivitöö. 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar