kolmapäev, 21. september 2016

tavaline vahetund

Olin enda tunnid tänaseks ära andnud ning parandasin klassis kontrolltöid. Järsku käis kohutav pauk. Sellele järgnesid paarisekundiliste vahedega natuke vaiksemad paugud ja siis jälle üks väga vali. „Appi, sõda ongi käes!“

Siis märkan aknast ühte enda poissi, suu kõrvuni, väikest palli vastu koolimaja viskamas. „Kurat, oleks võinud sõda olla…“

Teen akna lahti ja küsin, mida ta enda arust seal korraldab. „Viskan poistele palli!“ tuli vastuseks. Ülevalt kuulen kahe teise poisi hääli. „Õpetaja, vaata siia, me oleme siin!“

Lähen 3. korrusele, kus ühe klassi akna peale olid siis need kaks poissi end mugavalt sisse seadnud. „Mida te teete?“ soovisin teada. „Ta viskab palli aknast sisse.“ Naljakas siis, et ta minu aknast sisse seda üritas visata, kuigi see üldse kinni oli.

Selle peale jõuab päevakangelane ka 3. korrusele ja teatab, et teised käskisid visata, tema pole midagi teinud. Kõigil kolmel nalja kui palju. Hakkas tulema õigustusi. Üks ei teinud midagi valesti, sest teised käskisid. Käskijad ei teinud midagi valesti, sest nemad ei visanud ja ise ta viskas nii kehvasti, et aknast sisse ei saanud. Minu nõudmise peale saada pall enda kätte visati see üle õla aknast välja. „Mis pall?“


Ma olen 9. klassi juhataja… 


Pildiotsingu great idea gif tulemus

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar