neljapäev, 29. mai 2014

hirm järgmise nädala sees

järgmine nädal saab olema nii TORE! esmaspäeval on matkapäev. aga mitte seda ma ei karda. hirmsam on hoopis klassiekskursioon, mis on nädala lõpus.

alates esimesest klassiõhtust alates olen ma kuulnud küsimusi, mida ma üldse kuulda ei taha.

"kas me alkoholi tohime kaasa võtta?"
"osta meile alkoholi, õpetaja."
"aga mida sa teed, kui me tuleme õlledega kohale?"
"aga me peidame need ju ära, sa ei näe."



tegelikult ma olen seni arvanud, et see on nali. no nad on nii titekad! klassiõhtule tulid ka kohale, kõigil poistel nägu naerul. mõtlesingi, et mis nüüd toimub. kilekottides mingid klaasid kolisesid ja siis nad ostsid endale klaaspudelites limonaadi ja jõid seda nagu tõelised bossid. ma endamisi lootsin, et ehk see aasta ma ei pea kogu seda alkoholijama üle elama. maalapsed on korralikumad? EI OLE! mõni aeg tagasi palus direktor mul ääri-veeri üritada poistelt küsida, kas nad ostsid laupäeval poest alkoholi. võin juba ette öelda, et mul pole õnnestunud seda senini veel teha.

ma loodan, et nad panevad mind lihtsalt proovile. kombivad piire, vaatavad, kuidas ma reageerin. "no mis ta nüüd teeb, kui ma ütlen, et võtan viina kaasa?!" hoiatasin neid, et nende kahjuks olen ma veel üsna noor (keegi vist hakkas naerma selle peale. olen küll noor!) ja tean küll, et magamiskoti sisse saab pudeli peita ja igale poole veel. lisaks ma pole loll ja naiivne (selle peale ei naernud õnneks keegi), seega ma ei istu seal rõõmsal meelel, sest nad ei saa ju alkoholi tarvitada enne 18. eluaastat.

kindlasti on õpetajaid, kes igasuguseid väljasõite igale poole naudivad, kuid ma ei naudi neid isegi oma vabal ajal teha. nüüd ma pean vaatama veel ka seda, et 15 õpilast end korralikult üleval peaksid. ja mis kõige olulisem: ära ei kaoks. mul on paaniline hirm, et ma kaotan kellegi kuskile ära!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar