esmaspäev, 26. mai 2014

mul tegelikult ei juhtu kogu aeg halbasid asju

jah, tõsi ta on, et õpilased oskavad vahel ikka armsad ka olla. kogu aeg me sõjajalal ei ole, vahepeal saame täitsa hästi läbi. kuni järgmise errorini, mida nad korraldavad.

varem mainitud avameelsus ("miks sa tuka lõikasid, see on nii kole!", "kas sa ei maganud öösel eriti vä, näed nii unine välja!" jne) on tihti ka positiivses võtmes, kui nad kiidavad mu riietust (jee, noortele meeldib, kuidas ma riides käin!) või näiteks jätavad mulle kirjakesi kuskile. ükskord tulin klassi ja märkmepaberile oli kirjutatud "you õps varsti on vaheaeg naerata". eks ma ikka siis naeratasin natuke.

sõbrapäeval selgus, et mul on sõpru ikka ka, sain ka kohe mõned kaardid. üks lausa salajaselt ausajalt, kes mulle igasuguseid ilusaid asju kirjutas. kahjuks tuvastasin salajase austaja käekirja järgi kohe ära. jõuludel käis mul päkapikk laua peal ja jättis paki. ehk siis vajadusel oskavad nad olla väga armsad. 

lisaks ütlesid, et ma peaksin kolima koolile lähemale, et me saaks õhtuti koos aega veeta.


 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar