teisipäev, 15. september 2020

uus õppeaasta ehk katkuhaige päevikud

Tundub, et esimene täispikk töönädal niitis niimoodi pikali, et laupäevaks sain endale nohu. Nohu ongi tegelikult ainuke haigus, mis mul tavaliselt on paar korda aastas (sülitan 3 korda üle õla). Samas ma pole kordagi nohu pärast koju jäänud (ärge vangi pange), aga teatavasti on kõik aastal 2020 uus.

Kuna praegu ei tohi mitte mingisuguse haigusega koolis olla, siis igas klassis on mõned õpilased kodus. Suurematele tehakse koroonateste, väiksemad on lihtsalt mõnda aega kodus ja teevad iseseisvalt tööd. Õnneks on alles õppeaasta algus ja tempo vist rahulikum. Ükski õpetaja polnud haigeks jäänud, seega ei olnud olukord väga keeruline. VEEL! 

Mina loomulikult pean ikka eriline olema, seega olen esmaspäevast alates nohuga kodus olnud. Variante on kaks: kas olen lihtsalt kaks nädalat kodus või teen koroonatesti, mille negatiivne tulemus lubaks enne kaht nädalat kooli minna. Seletasin ära perearstile, kes leidis, et kuna olen õpetaja, siis ta kirjutab mulle ikka testi (jess!). Loomulikult ei tähenda see, et ma lõpetasin kõne ja läksin koroonatesti tegema. Ma lõpetasin kõne ja alustasin ootamist, millal testimise järjekord jõuab minuni ja siis ootan tulemusi ja siis võin tööle minna. Ei välista, et see protsess võtab samuti kaks nädalat aega...

Seni annan tunde kodus. Variandid on seni olnud järgmised:

1) mõni vaba õpetaja saab anda enda tunni minu oma ajal ja mina annan lihtsalt ülesanded kodus teha,

2) eesti keel pannakse kokku teise eesti keele rühmaga (polnud väga hea, nägi välja nagu liitklass, sest ühe nädalaga oleme suutnud juba eri teemade juurde jõuda),

3) kui on esimene/viimane tund, siis tund toimub kodus (elagu opiq.ee ja google classroom, veidi tuleb juba masendus peale, kuna pean individuaalselt parandama ja tagasisidestama 24-34 töölehte iga tunni kohta),

4) minu isiklik lemmik, mida ma saan homme proovida: õpilased on klassis ja mina kodus ning tund toimub veebitunnina. Klassis on veebikaamera, millega ma näen umbes poolt klassi. See õnnestub kindlasti suurepäraselt! 













Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar