reede, 28. märts 2014

6. klass ja tasemetööd

6. klassil on teadupärast vaja siis kolmes aines sooritada tasemetöö. eesti keel ja matemaatika on kaks nendest, mille pärast olen väga mures, sest paljudel õpilastel on natuke või natuke rohkem probleeme seal. küll aga tegin hiljuti proovimise mõttes enda omadega eelmise aasta tasemetöö ja ükski õpilane kahe peale seda ei lahendanud. muidugi oli poolel klassil "3" ja nüüd me siis üritamegi võtta siin viimastest nädalatest, mis võtta annab.

aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida. kolmas tasemetöö on siis n-ö üllatus. see, mis aines töö on, pidi selguma enne tasemetööd. aga kus sa sellega! milleks on vaja ette öelda! "Sel õppeaastal ei teavitata koole enne 21. maid, millises õppeaines toimub 6. klassi kolmas tasemetöö."

no lausa ideaalne! ma juba kujutan ette, kuidas õpilased üle eesti istuvad laua taha ja tööd visatakse ette. on see kirjandus? kehaline kasvatus? loodusõpetus? ajalugu? vahet pole, eks siis ole näha!

ma ei saa aru, kuidas reaalselt on võimalik sellist asja teha? ma ei tee isegi tunnikontrolle üldiselt nii, et vaikselt ei vihja, mida natuke üle vaadata ja nad teevad tasemetöö SUVALISES AINES, mis selgub samal päeval? lähen löön nüüd peaga 3 korda vastu seina... ja valmistan vähemalt kirjanduses õpilastele loetelu mõistetest jm olulisest infost, mida nad IGAKS JUHUKS võiksid pähe õppida 21. maiks.  

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar