teisipäev, 22. aprill 2014

kui maalapsed saavad metsa

kuigi meil on kooli lõpus kahepäevane ekskursioon, teatati mulle mõni aeg tagasi, et sellest on ilmselgelt vähe ja on tekkinud vältimatu olukord. nimelt me peame enne ekskursiooni minema veel väiksemale ekskursioonile. oo, klassijuhataja rõõmud! andsin ma neile seepeale kahetisi vastuseid ja keerutasin nii- ja naapidi, et kas lähme ja kuhu siis ja millal ja nii kiire, tasemetööd ja puha ja nädala sees ju ei saa ja minge sõitke niisama ümber küla rattaga ringi. 

enda arust keerutasin päris kenasti välja ja jutt jäi mõneks ajaks soiku, kuid siis selgus, et ma olin oma õpilasi tavalise ülehindamise asemel kordki alahinnanud. minu laual maandus paber telefoninumbriga, mis on just selle ühe rmk maja kellegi vastutaja number, kuhu mina pidavat helistama ja asjad kõik kokku leppima ja number oli saadud kellegi ema käest, kes on selle kellegi tuttav ja siis helista nüüd. läbirääkimised olid siiski minu jaoks natuke võidukad, kuna suutsin kaubelda kahepäevase jalgrattamatka ühepäevaseks. isegi minu väite peale, et ma ei sõida 40 km ju ometigi rattaga kooli, otsiti mulle kuskilt umbes 5 minutiga ratas. no kõik korraldati ära.

kui ma hakkasin siis lõpuks ühendust võtma konkreetse sooviga päevaks kinni panna rmk maja, mille juures me saaks eeldatavasti mängida (kuid suurema tõenäosusega üksteise peale võidu solvuda), siis sain vastuseks väga põhjaliku kirja, millisele loengule ma täpselt end registreerima pean ja kuidas ma seda teen ja siis ongi maja ja loeng ja matk ja kõik meie. alguses ei saanud hästi aru, enda arust tahtsin lihtsalt lõkkeplatsi, aga nüüd hakatakse puid tutvustama ja viltimist õpetama. kuidas ma siiani nüüd jõudsin?! aga siis selgus, et vot ongi nii, et on igast jube kasulikud ja õpetlikud loengud ja matkamised välja mõeldud õpilastele ja täiesti tasuta.

olin täiesti kindel, et kui oma kuuendikele teatan, et palli mängimise ja ringi jooksmise asemel peavad nad viltimise tehnikatest kuulama, tuleb suuremat sorti sõda, et nad sellele oma vaba päeva peavad kulutama. aga ei miskit! kõik jumala rahul! muidugi siis avastasin mina, et püha müristus, ma pean vabal päeval kuuendikega viltima minema.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar