reede, 13. märts 2015

Õpilased küsivad.

Valik minu lemmikutest kohatutest lausetest ja küsimustest ehk õpetaja mõte peab alati olema 100% valmis vastulauseid tootma. Rohkem praegu meelde ei tule.

Rasedusest:

- Kas sa oled rase?
- Kas sa ei ole sellepärast rase, et sa vihkad lapsi?
- Kas sa ei ole sellepärast rase, et sa tahad lapsi 50-aastaselt saada?
- Kui sa saaksid lapse, siis me ei peaks tunnis enam õppima, vaid saaksime lapsega tegeleda.

Alkoholist:

- Kas sa tantsisid nädalavahetusel Lokaalis laudade peal?
- Kas sa oled nädalavahetusest ikka veel purjus?
- Mitu korda sa jõid vaheajal?
- Tule meiega jooma nädalavahetusel.

Kui õpilastel on midagi vaja saada:

- Ma nomineerin sind järgmiseks Aasta Töötajaks, kui me täna vaatame "Nullpunkti".
- Ma maksan sulle viis eurot, kui sa mulle kolme paned.
- Kui sa paned mulle kahe, rikud sa mu perekonna jõulud ära.
- Palun osta meile narkoseeni.
- Kui sa ostad meile alkoholi, siis me kutsume sind ka peole.

Niisama lemmikud:

- Sa näed välja, nagu sa oleksid terve öö üleval olnud.
- Issand, sa näed nende prillidega nii kole välja.
- Appi, miks sa endale tuka lõikasid?!
- Kas sa oled nii vaene, et sa käid google mapsiga reisimas?
- Kas sa kannad kontsasid, et meist pikem olla?
- Palju sa palka saad?






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar