reede, 17. jaanuar 2014

miks ma olen õpetaja?

kui ma tallinna ülikooli eesti filoloogiat õppima läksin, ei teadnudki, mis ma selle haridusega peale hakkan. selge oli vaid, et muud ei taha, kui eesti keelt õppida. nagu sellest vähe oleks, otsustasin pärast seda edasi minna magistrisse ning õppida eesti keele ja kirjanduse õpetajaks.

ausalt öeldes, kui oleks võimalik, ei oleks ma endale sellist eriala valinud. olla õpetaja tänapäeva ühiskonnas, kus eeldatakse, et sa pakud lihtsalt teenust, milleks on teadmised ja haridus, tegeled igapäevaselt pubekatega ja nende vanematega, vabal ajal parandad töid ja valmistad tunde ette jne... pole just kõige ahvatlevam väljavaade.

siiski juhtus nii, et mitte ükski teistest erialadest ei paku huvi, seega mul eriti midagi muud üle ei jäänud kah. et asi liiga lihtne ei tunduks, kolisin kohe pärast kooli lõpetamist linna, mida olin eelnevalt külastanud mõned korrad.

praeguseks olen koolis töötanud kaks veerandit ja mõned päevad peale. et kooli jõuda, sõidan iga päev 40 km tööle, õhtul tagasi ka muidugi. õpetan 5.-7. klassile eesti keelt ja kirjandust ning klassijuhataja olen 6. klassile. kuna vahepeal lausa igapäevaselt juhtub midagi põnevat, tahan, et sellest jääks märge maha. kunagi tulevikus, kui juba halle vilditud kleite kannan, on endal ka hea lugeda, kuidas see kõik algas.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar