esmaspäev, 15. veebruar 2016

klassijuhataja rõõmud vol mingi number

Mina: Mis teil reedel järsku poole päeva pealt hakkas, et bioloogiasse enam ei jõudnud?
Õpilane: Mismõttes?
Mina: No 5. tunnist puudusite ju.
Õpilane: Kuidas sa tead??

(Paar sekundit vaikust.)

Mina: Ma näen e-koolis teie puudumisi...
Õpilane (siira imestusega): Päriselt vä?




Päriselt, päriselt! Kuigi on tõesti üllatav, et klassijuhataja enda õpilaste puudumisi näeb, sest see pole ju minu asigi. „Pane, et puudusin tervislikel põhjustel,“ oli muidugi vastus kohe, kui esimesest jahmatusest üle saadi. Vahel tõesti tabab reedel enne viimast tundi äkiline haigushoog. Tundub, et vanemate pidev e-kooli täitmine on end ära ka tasunud (See konkreetne õpilane puudub pidevalt üksikuid päevi tervislikel põhjustel, sõber samadel päevadel aga kodustel põhjustel. Peaasi, et on põhjus!). 

2 kommentaari:

  1. Palju äratundmist sisaldav blogi, olen sama aine viimase praktika just lõpetanud ja eneseanalüüsi kirjutamise eel lugesin siinse läbi. Lennukaid ideid!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. (Vist käib vastamise kohta ka, et parem hilja kui mitte kunagi!)

      Lennukaid ideid sulle ka. Loodan, et reaalsus ära ei hirmuta! :) Äkki minu jutukesed ei jäta muljet, nagu ma oleksin jõudnud kolme aastaga juba äärmiselt kibestunud nõiamooriks muutuda, kes ainult kooli peale mõeldeski vihastab. :D

      Kustuta