teisipäev, 4. veebruar 2014

õpetaja 24/7

- "õõõõpeetajaaa, kas sa oled meie tööd ära parandatud???"
- "ei ole jõudnud veel, äkki nädala teises pooles."
- "MISMÕTTES??? MIKS???"

õpetaja 24/7 ehk kuidas õpetaja ei söö, maga ega oma elu väljaspool kooli

kuuendikud on leiutanud mulle alati vastuseks, kui nad minus pettuvad, et ma nii laisk olen olnud ja polegi kontrolltöid kohe järgmiseks päevaks ära parandanud, "aga meie peame küll koduse töö esitama kohe järgmiseks tunniks, mitte 10 tööpäeva pärast". kui ma üritan selgitada nende erinevust, tuleb üldiselt vastuseks "mida iganes" või "see ei loe".

tänapäevasel internetiajastul on kõik nii kättesaadav. st seda, et kuigi ma ei ole enam koolis, olen ma nende jaoks kogu aeg olemas e-maili ja ka facebooki teel. eriti hästi saab viimast kasutada, näiteks teatada õhtul kell 10, et ma muutsin kohustusliku kirjanduse raamatut. või et ma magasin sisse, märgi puudumine ära. või niisama ütelda "tšau" kellegi teise konto alt.

kahjuks olen uudishimulik ja tahan alati näha, mida õpilane kirjutas. seega eiran ka ise tööaja piire. ja kui ma juba selle olen ära vaadanud, siis on kohe ju õpilasele näha kellaajaliselt, millal ma tema kirja vaatasin ning pean seega omakorda vastama. ja nii ma ise ka teen endale lõppematud tööajad.

tegelikult tahaks bussiga tund aega koju sõites hambad laiali magada, mis siis, et õpilased on bussis. tunne on selline, et ma enam ei ole õpetaja, olen nüüd tavaline inimene, vaatan aknast välja ja kuulan muusikat. aga siis hüppab järsku õpilane eikusagilt kõrvalistmele ja küsib, millal lugemiskontroll oligi.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar