esmaspäev, 1. september 2014

võin avada lillepoe ehk klassijuhataja rõõmud



muidugi kui ma nendega koju läksin, siis korraks polnud rõõmus, sest et neid transportida, toppisin kõik otsapidi käekotti. sellest hoolimata olid kahemeetrised gladioolid ikka nagu vaiad mu ees ja need rohelised pikad asjad lohisesid vahepeal maas. siis ma jõudsin koju ja panin need kõik ühte ämbrisse, sest mul on ainult kaks vaasi, kuhu selline hunnik lilli ilmselgelt ei mahu.

kellele ei meeldiks lilli saada ja seega lootsin ise ka salamisi, et äkki õpilased pole veel nii mässavateks puberteetideks muutunud, et nad pole nõus lilligi klassijuhatajale tooma. aga võta näpust, isegi poisid tõid! minu arust võiks lillede toomine lausa regulaarselt ja rangelt kohustuslik olla, eriti veel pärast selliseid päevi, kui klass on mingi käkiga hakkama saanud. "palun vabandust" kõlab ju astrikimbuga palju ilusamalt! 

 loodan, et kahe aasta pärast, kui kõik on suured ja iseseisvad, mulle ikka veel ikka paar astrit kooli alguse puhul pihku antakse. kasvõi seetõttu, et ma olen nii-nii hea õpetaja. enda kooli ajal mäletan, et mida klass edasi, seda vähem lilli viidi. homme kohe lähen ütlen õpilastele, kui hea meel mul on, et neil (või nende vanematel) oli ikka meeles mu tuju üleval hoida!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar